گوشی نو تکنو با ویژگی عکاسی فوق العاده در شب

به گزارش زمین جهانی، تکنو، به تازگی از راه اندازی سری گوشی های CAMON 19 خود در مرکز راکفلر در نیویورک خبر داده است. سری گوشی های CAMON 19 به منظور غلبه بر چالش های سنتی عکاسی در شب و شرایط کم نور طراحی شده است و با ویژگی هایی مانند فناوری عکاسی پرتره شب 64 مگاپیکسلی و باریک ترین قاب 0.98 میلی متری در صنعت ارائه می گردد.

گوشی نو تکنو با ویژگی عکاسی فوق العاده در شب

به گزارش زمین جهانی، این سری گوشی های هوشمند از فناوری حسگر فیلتر رنگی RGBW سامسونگ بهره می برند. این حسگر یک زیرپیکسل سفید به پیکربندی های RGB دنیای موجود اضافه می نماید و مصرف نور را تا 30 درصد افزایش می دهد.

جک گو مدیرعامل تکنو می گوید: سری گوشی های CAMON 19 تکنو مناسب مصرف نمایندگانی است که در پی یک گوشی هوشمند ممتاز با عملکرد و تجربه عکاسی عالی هستند. این شرکت اولین دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور/لنز شیشه ای RGBW را با همکاری سامسونگ طراحی نموده است. دوربین شب فوق العاده CAMON 19 Pro استاندارد های تازهی را برای ثبت دقیق تصاویر روشن و شفاف و پرتره ها در شرایط نوری کمتر از حد مطلوب ارائه می دهد.

این دوربین با استفاده از یک سیستم حسگر تازه و تقلید تمرکز چشم انسان، امکان پردازش نور استثنایی را به همراه یک لنز شیشه ای فراهم می نماید و امکان دریافت نور را بیش از 208 درصد افزایش می دهد. این اندازه به اندازه قابل توجهی روشنایی تصویر را افزایش می دهد. در حالت پرتره Super Night، حسگر و لنز با یکدیگر ترکیب شده و پرتره های گرفته شده در محیط های کم نور را به تصاویر روشن، با کنتراست و وضوح بالا و نویز بسیار کم تبدیل می نمایند. چهار چراغ قوه پشتی به همراه یک الگوریتم پیشرفته به راحتی شرایط کم نور را تشخیص داده و نور لازم برای پر کردن موثر سایه ها یا منطقه ها تاریک را فراهم می نمایند.

TECNO CAMON 19 Pro باریک ترین حاشیه صنعت را ارائه می دهد. قاب صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس این گوشی هوشمند، یک تجربه همه جانبه بی نظیر را ارائه می دهد. پوشش الماس مانند این گوشی از 200 میلیون کریستال تشکیل شده و بافت ممتاز آن از متاندن اثر انگشت بر روی گوشی جلوگیری می نماید. سری TECNO CAMON 19 اخیرا توانسته جایزه طراحی iF 2022 را نیز دریافت کند. طراحی بی نظیر این گوشی، به قاب باریک و چیدمان هوشمندانه دوربین سه گانه آن مربوط می گردد.

لنز 50 مگاپیکسلی زوم اپتیکال 2 برابر در این گوشی، پرتره های واضح تر و دقیق تری را ارائه می دهد. دوربین 50 مگاپیکسلی به کار رفته در CAMON 19 Pro دارای لنز زوم اپتیکال 2 برابری و فاصله کانونی بهینه 50 میلی متری می باشد. این فاصله کانونی امکان عکاسی و فیلمبرداری با وضوح بالا را فراهم می نماید. در حالت پرتره، انتخاب پرتره 2 برابری با بوکه برای برجسته کردن پرتره ها، یک عکس معمولی را به یک شاهکار با کیفیت تبدیل می نماید.

CAMON 19 Pro با ارائه چندین ویژگی تازه، تصویربرداری و ویرایش ویدیو ها را آسان می نماید. هنگامی که الگوریتم نمای شب ویدیو، اندازه روشنایی محیطی کمتر از حد مطلوب را تشخیص می دهد، به طور اتوماتیک با استفاده از سنسور RGBW/ سیستم لنز شیشه ای ، تثبت نماینده تصویر OIS و EIS و فوکوس لیزر، تصاویر و ویدئو هایی روشن و با کیفیت حتی در محیط های تاریک ثبت می نماید. در محیط هایی با نور پس زمینه نیز، با استفاده از حالت HDR ویدئو هایی واضح و با جزئیات زیاد از چهره انسان ضبط می نماید. سیستم دوربین این گوشی هوشمند با استفاده از فناوری AI Face Beauty به طور هوشمند ساختار های مختلف صورت و رنگ پوست را شناسایی می نماید و پوست های صاف با رنگ دقیق پوست را ارائه می دهد.

چه در حال اجرا بازی، تماشای ویدیو یا پیمایش در رسانه های اجتماعی، این تلفن دارای نمایشگری با گستره رنگ گسترده و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این نمایشگر که به وسیله TuV Rheinland تایید شده است، با به حداقل رساندن نور آبی، فشار و خستگی چشم را کاهش می دهد. TECNO CAMON 19 Pro با چیپست MediaTek Helio G96، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 33 واتی ارائه می گردد. سری گوشی های CAMON 19 PRO در ماه ژوئن در سراسر منطقه ها دنیا در دسترس خواهند بود. قیمت این گوشی بسته به منطقه عرضه متفاوت خواهد بود.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "گوشی نو تکنو با ویژگی عکاسی فوق العاده در شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نو تکنو با ویژگی عکاسی فوق العاده در شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید