گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

به گزارش زمین جهانی، اگر در پی یک سفر خیلی هیجان انگیز هستید و در پی یک جای دیدنی هستید گوآ را از قلم نیاندازید. در خبرنگاران درباره این مقصد مجذوب کننده بیشتر بدانید و با خرید بلیط هواپیما و یا تور به این جای خاص و دیدنی در هند سفر کنید.

گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

گوآ کجاست؟

کشور هند کشوری است که وسعت زیادی دارد وشهرهای قشنگ زیادی را در آن پیدا خواهید کرد که به آنجا سفر کنید و لذت ببرید، مثل آگرا، جیپور و یا دهلی، اما اگر بخواهیم شهرهای مختلف آن را مورد آنالیز قرار دهیم به شهری ساحلی به نام گوآ میرسیم که بسیار زیبا است و مخصوصاً در فصل پاییز و زمستان هواداران آن بیشتر میشود، در این دو فصل، هوا مطبوع تر است و بسیاری از افرادی که از این جای قشنگ در هند آگاه هستند با رزرو بلیط هواپیما خود را برای یک سفر هیجان انگیز آماده میکنند. در ادامه با جاذبه های گردشگری این منطقه بندری که در جنوب غربی هند واقع شده است و کمتر از 2 میلیون نفر جمعیت دارد آشنا خواهید شد.

جاذبه های گردشگری گوآ

ساحل پالولم را شاید بتوان تمیز ترین، زیباترین و مهم ترین قسمت این بندر دانست که شما را به یاد میامی خواهد انداخت. این منطقه در واقع مخصوص کسانی است که اهل خوشگذرانی هستند بنابر این سطح قیمتی ارائه خدمات آنها برای گردشگران نسبتاً بالاست.

کلیسای قدیمی گوآ جایی است که میراث جهانی به آن اهمیت زیادی داده است و با قدمت زیادی که دارد با ارزشمنذترین بنای این منطقه تاریخی به شمار میرود.

فورت آگوآدا نیز در هنگام غروب خورشید جای بسیار تماشای میباشد. از دور بنای این مجموعه همچون برج کبوترخانه های ایران میماند و کمی هم به فانوس های دریایی شبیه است.

از دیگر مکان های گردشگری این شهر میتوان به کلیسای پانجیم، معبد شری مانگشی، ساحل ماجوردا و رستوران های این شهر اشاره نمود که غذاهای هندی جالب و خوشمزه ای دارند.

بعلاوه نباید فراموش کنید که در سفر به گوآ از دونا پائولا تماشا کنید، جایی که با توجه به چشم مقدار وق العاده آن جای بسیار مناسبی برای عشاق و زوج های جوان برای عکاسی است.

تور گوآ

برای اینکه به برترین پکیج تور گوآ دسترسی داشته باشید به شما توصیه میکنیم که در اولین فرصت با شماره تلفن 75134000 (با کد تهران) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بخش تور هند و گوآ در آژانس زمین جهانی برترین نرخ های آفری را در اختیار شما قرار دهند.

منبع: تریپ

به "گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید