ویدئو ، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی چیست

به گزارش زمین جهانی، تمامی آزمایشگاه های پژوهشی در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و شرکت های خصوصی در سراسر کشور می توانند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شوند .

ویدئو ، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی چیست

به گزارش گروه علم و پیشرفت زمین جهانی،پایه و اساس پیشرفت و دست یابی به فناوری های جدید، انجام پژوهش های کاربردی، منظم و دارای برنامه است که دسترسی محققین به تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و استاندارد را طلب می نماید. در کشور ما با وجود سرمایه گذاری زیاد در خرید تجهیزات پیشرفته و ایجاد آزمایشگاه های مختلف، همواره به دلیل ناکارآمدی سیستم خدمات دهی این آزمایشگاه ها، محققین با مشکل دسترسی به سرویس آزمایشگاهی مناسب روبرو بوده اند و تقاضا برای خرید تجهیزات جدید همواره وجود داشته است. یکی از راهکارهای اجرایی مدیریت این موضوع، ایجاد شبکه ای جامع از توانمندی های آزمایشگاهی کشور در حوزه فناوری های پیشرفته و راهبردی است. به تازگی دامنه پوشش این شبکه گسترش یافته و تمامی آزمایشگاه های پژوهشی در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و شرکت های خصوصی در سراسر کشور می توانند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شوند .

در ادامه ویدئویی را درخصوص اهداف راه اندازی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و نحوه پیوستن به این شبکه را مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری فارس

به "ویدئو ، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو ، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید