منهاجی: تراکتور پرستاره تحت تاثیر مس رفسنجان بود، تاوان سختی دادیم

به گزارش زمین جهانی، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نحوه بازی ما مقابل تراکتور به گونه ای بود که حریف پرستاره مان را تحت تاثیر قرار داده بودیم.

منهاجی: تراکتور پرستاره تحت تاثیر مس رفسنجان بود، تاوان سختی دادیم

به گزارش زمین جهانی، آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتور در نشست خبری گفت: بازی به گونه ای بود که شایستگی سه امتیاز را داشتیم و موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و با برنامه ای که مدنظرمان بود، جلو می رفتیم. قدردان کوشش و زحمت بازیکنان مان هستیم اما گلایه ای از آنها دارم و آن هم این است که ما تاوان سختی دادیم بابت اینکه یک لحظه را از دست دادیم. نحوه بازی به گونه ای بود که تیم پرستاره تراکتور را با آن همه بازیکن باتجربه تحت تاثیر ما نهاده شد. با دو روش مختلفی که داشتیم موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم که گل نشد.

وی در مورد این موضوع که منصوریان در نشست خبری بعد از بازی از نحوه بازی مس رفسنجان تمجید کرد، توضیح داد: متشکرم از لطف منصوریان اما تمرکز ما روی کارمان است و مدیران هر حمایتی باید می کردند انجام دادند از این به بعد هم حمایت شان ادامه خواهد داشت. فرایند کار ما درست است و یک جایی از فوتبال هم شانس است. اینکه دوبار توپ به تیر دروازه می خورد و یا دروازه خالی را گل نمی کنیم اتفاقات فوتبال است. یادمان باشد حریف تراکتور بود و تجربه بالایی داشت و مطمئن هستم که تماشاگران قضاوت مناسبی خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که روی صحنه گل دروازه بان تیمش اشتباه کرد؟ گفت: دروازه بان ما فقط در یک صحنه روی یکی از خروج هایش اشتباه داشت. سالاری روی صحنه گل کاری از دستش برنمی آمد با بازیکنان صحبت می کنم دلخوری ام از جایی دیگر است. ما 4 دروازه بان خوب داریم، مربی دروازه بان های ما هم مربی بزرگی است و از تمام دروازه بان هایمان رضایت کامل داریم. دروازه بان ما در یک صحنه اشتباه کرد اما در جریان بازی اشکال عمده ای نداشت.

منهاجی در مورد بازی محمد قاضی توضیح داد: محمد قاضی از لحظه ای که وارد تیم ما شده با شخصیت فوق العاده و انرژی بالایی که دارد در تمرین و بازی به ما یاری نموده است. اینکه از ابتدا چرا بازی نکرد به تشخیص سرمربی تیم بود و دلیلی ندارد شرح بدهم. ما خط آتش خوبی داریم، این روزها زیاد طول نمی کشد، ممکن است امروز توپ هایمان گل نشود اما بچه های ما شایستگی بالایی دارند و نمی خواهیم استرس روی آنها باشد. محمد قاضی تجربیاتش را به بازیکنان منتقل نموده است، او کاملا در اختیار سرمربی قرار داده است و شاید دوستان نمی دانند در آن لحظه مربی از او چه خواسته ای داشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی زمین جهانی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منهاجی: تراکتور پرستاره تحت تاثیر مس رفسنجان بود، تاوان سختی دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منهاجی: تراکتور پرستاره تحت تاثیر مس رفسنجان بود، تاوان سختی دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید