مشکل بزرگ شرکت های هواپیمایی، سرقت بالش و پتو از هواپیما

به گزارش زمین جهانی، مشکل جالب و بزرگ شرکت های هواپیمایی

یک مشکل شرکت های هواپیمایی که برای شما هم می توانید جالب باشد این است که بسیاری از مسافران در هواپیما ، بعضی از وسایلی که جهت رفاه بیشتر به آنها داده می گردد را با خود به خانه می برند، با خبرنگاران همراه باشید تا این دردسر بزرگ در شرکت های هواپیمایی معروف در دنیا را نیز آنالیز کنیم. ظاهرا مسافران First-class در مواجهه با یک معامله خوب نمیتوانند مقاومت نمایند، چرا که کارکنان هواپیمایی های مختلف گزارش میدهند که مسافران بصورت غیرقانونی بالش ها و پتوهای زیادی را از پرواز با خود می برند. بر اساس گزارش های اخیر کابین خدمه هواپیمایی های آمریکا و انگلیس (United Airlines، American Airlines و British Airways) اعلام کردند که مسافران، تعداد بالایی از بالش ها و پتوهای لوکس را که در حال پرواز به آنها داده اند را با خود برده اند، چرا که سه شرکت هواپیمایی مذکور در حال حاظر کلاس های درجه یک خود را با ملافه هایی از چند برند مطرح تجهیز می نمایند.

مشکل بزرگ شرکت های هواپیمایی، سرقت بالش و پتو از هواپیما

حفظ تجهیزات، دغدغه خدمه

نیک ریچاردز، مدیر خدمات برتر و استراتژی تجربه مشتری هواپیمایی آمریکا گفت: در حال حاضر ، این یک مشکل بزرگ است. ظاهر این یک نوع محصول نو برای مسافران محسوب می گردد و هر کس می خواهد آنها را با خود ببرد، فقط کافیست چند قدمی آنها را با خود حمل کند. او گفت که این محصولات شامل تشک هاو بالش های روپوش دار، از زمان تجهیز کاملا کاهش یافته که در اثر این رویه و به وسیله مسافران اجرا شده است. به همین ترتیب، آمریکا در سال گذشته یک یادداشت داخلی را در اختیار خدمه پرواز قرار داد و از کارکنان خواسته بود که در حفظ تجهیزات لوکس خود مطلع باشند و از آنها مراقبت نمایند، در این یادداشت نیز آمده است که به منظور اینکه شرکت های هواپیمای بتوانند این محصولات را حفظ و این نوع خدمات باکیفیت را ارائه دهند ، مهم است که به مسافران یادآوری کنیم که این موارد بعد از هر پرواز بر روی هواپیما قرار می گیرند.

محصولاتی دوس داشتنی برای مسافران

بعلاوه، هنگامی که شرکت هواپیمایی بریتیش محصولات White Co. را که شامل یک پتو فوق العاده نرم و یک بالش سفارشی و نرم بزرگ، برای مسافران در پروازهای طولانی معرفی کرد ، سرمایه گذاری 565 میلیون دلاری خود را به مسافران خبر داد. ولی متاسفانه، به نظر می رسد که مسافران این محصولات را خیلی دوست دارند و آنها را به خانه می برند.هری زلک، مدیر تجاری هواپیمایی بریتیش گفت: مردم وقتی سوار هواپیما می شوند با خود می گویند : ای خدای من، این محصولات از شرکت دوست داشتنی White Co. است و آنها را از هواپیما برداشته و با خود به خانه می برند، ولی بهتر است بدانند که این محصولات که برای رفاه مسافران تعبیه شده ، مقرون به صرفه خریدتری نشده است !

برای خرید بلیط ایرلاین های مختلف و رزرو بلیط هواپیما معراج به وبسایت زمین جهانی مراجعه کنید.

هواپیمایی آمریکا و بریتیش می گوید، به عنوان مسئولان این خدمت رسانی، باید اقدامات خود را برای مقابله با این نوع سرقت که می تواند به سرعت باعث از دست دادن میلیون ها دلار گردد، انجام دهند. و به مسافران بگویند: ما امیدواریم که در طول پرواز خود از بالش، پتو و ملافه ها لذت ببرید. لطفا در هنگام خروج از اینکه آنها را در روی جایگاه خود قرار می دهید اطمینان حاصل نمایید.

منبع: foxnews.com

منبع: الی گشت

به "مشکل بزرگ شرکت های هواپیمایی، سرقت بالش و پتو از هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ شرکت های هواپیمایی، سرقت بالش و پتو از هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید