مجیدی: اگر صحبتی نمی کنیم دلیل بر این نیست که مسئله ای نداریم، مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم

به گزارش زمین جهانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل پیکان را ستود و گفت، خوشبخت است که هدایت آنها را برعهده دارد.

مجیدی: اگر صحبتی نمی کنیم دلیل بر این نیست که مسئله ای نداریم، مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم

به گزارش زمین جهانی، فرهاد مجیدی بعد از فزونی یک بر صفر آبی پوشان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی بسیار خوب و جانداری بود. به بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنان تیمم با تمام وجود بازی کردند و از آنها تشکر می کنم. علی رغم همه مسائلی که بود، آنها بسیار خوبی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو هفته تمرین نداشتیم، شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود، اما آنها با تمام وجود بازی کردند و از شاگردانم سپاسگزارم. با وجود مسائل زیادی که داریم و نمی خواهم اینجا باز کنم، عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم که در آینده این مسائل برطرف شود. در واقع اگر قرار باشد که این فرایند تیم حفظ شود، باید مسائل حل شود. با درایتی که از آجورلو سراغ دارم، امیدوارم این مسائل به زودی حل شود تا فرایند خوب تیم ما نیز تداوم یابد.

وی درباره دلیل غیبت صالح حردانی گفت: دلیلش را نمی دانم، ولی دو ساعت قبل از این بازی گفتند که کارت این بازیکن را صادر نکرده اند.

مجیدی درباره مسائل استقلال و اینکه تیم آن شادابی گذشته را ندارد، مطرح نمود: تیم ما دو هفته تمرین نکرد و شرایط بازی ها نیز هر چهار روز یک بار است. یعنی ما یک بازی انجام می دهیم، بعد ریکاوری داریم، سپس یک جلسه تمرین می کنیم و دوباره به میدان می رویم. این شرایط فرایند تیم را کند می کند. من به این مسئله واقف بودم و به همین دلیلی سعی کردم از بیشتر بازیکنان استفاده کنیم. درباره بازی نیز باید بگویم که پیکان تیمی است که دفاعی و بسته بازی می کند، ولی بازیکنان تیمم عالی بازی کردند. درباره مسائل نیز باید بگویم که این مسائل، درون خانوادگی است و سعی می کنم که مطرح نکنم، ولی دوباره تأکید می کنم که برای حفظ فرایند خوب تیم باید این مسائل حل شود. باز هم اعلام می کنم با درایتی که در آجورلو سراغ دارم، مسائل حل می شود. اگر ما چیزی نمی گوییم، دلیل بر آن نیست که مسائلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین نیز گفت: با بازیکنان که صحبت کردم گفتند شرایط زمین خوب بود، ولی کمی سفت بود، با این وجود نسبت به سایر زمین ها شرایط بهتری داشت. باید کم کم به زمین چمن های نامطلوب تیم هایی که با آنها بازی داریم، عادت کنیم.

مجیدی در پاسخ به سؤالی در مورد فرایند تیم استقلال نسبت به فصل گذشته و دلایل پیشرفت آبی پوشان گفت: مهمترین عامل خودِ بازیکنان هستند. من بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم، بازیکنانی که با تمام وجود بازی می کنند. عامل دوم نیز مدیریت آجورلوست. این دو عامل باعث شده است که تیم ما فرایند خوبی داشته باشد، ولی سهم بیشتر را به بازیکنانم می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجیدی: اگر صحبتی نمی کنیم دلیل بر این نیست که مسئله ای نداریم، مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: اگر صحبتی نمی کنیم دلیل بر این نیست که مسئله ای نداریم، مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید