لوکس ترین هتل های مشهد را بشناسید

به گزارش زمین جهانی، خبرنگاران ؛ شهر مقدس مشهد محبوب ترین مقصد گردشگری و مذهبی کشور به شمار میرود. سالانه گردشگران و زائران زیادی از شهرهای مختلف ایران و جهان برای زیارت حرم امام رضا (ع) با خرید بلیط مشهد به این شهر سفر می کنند. از این رو این شهر مراکز اقامتی و هتل های متعدد و متنوعی برای خوش آمدگویی از مسافران و زائران دارد. در این بین تعدادی از مسافران هستند که علاوه بر نزدیک بودن هتلشان به حرم، لوکس بودن هتل هم برایشان اهمیت دارد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از لوکس ترین هتل های مشهد را برایتان معرفی کنیم. پس تا خاتمه با ما همراه باشید.

لوکس ترین هتل های مشهد را بشناسید

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از لوکس ترین و البته با شکوه ترین هتل های حال حاضر در ایران است که نه تنها معماری آن در سطح کلاس دنیای است بلکه تمامی جزئیات رعایت شده در آن، منطبق با سلیقه مسافران ایرانی و بین المللی بوده و جزئیات آن کاملا بر اساس به روزترین استانداردهای هتلداری دنیا است. این هتل 20 طبقه بیش از 350 واحد اقامتی دارد. هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های مشهد دارد. علاوه بر فاصله نه چندان زیاد هتل قصر طلایی با حرم، این هتل تا مسجد گوهرشاد، بازار رضا، مراکز خرید مشهد و موزه آستان قدس رضوی نیز فاصله کوتاهی دارد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از بهترین هتل های مشهد است که در سال 1392 فعالیت خود را در قلب شهر مشهد آغاز کرد. این هتل با داشتن المان های معماری ایرانی اسلامی، توجه مسافران و زائران زیادی را به خود جلب می کند. این هتل دارای چندین رستوران با منوهای متفاوت از جمله ایرانی، گیاهی، فرنگی و فست فود است که با تنوع بالای خود توانسته است رضایت میهمانان خود را به بالاترین حد برساند. این هتل بسیار آرام و پر از رنگ و بوی معنوی، در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل خوش برخورد و کارآزموده آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز مشهد مقدس است.

هتل مجلل درویشی

یکی از لوکس ترین و باکیفیت ترین هتل هایی که برای اقامت می توانید انتخاب کنید، هتل مجلل درویشی است. این هتل کیفیت و معماری شیکی دارد به گونه ای که مهمانان اقامتی آرام و لذت بخشی را در این هتل تجربه خواهند کرد. این هتل دارای 233 واحد اقامتی است که در 23 قرار گرفته اند. معماری این هتل و سقف های بلند آن چشم های مهمانان را به خود خیره می کند. اگر می خواهید سفری رویایی و خاطره انگیز را در شهر مقدس مشهد داشته باشید اقامت در هتل مجلل درویشی بسیار توصیه می شود. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) امکانات ویژه ای مانند مجموعه آبی، حمام ترکی، بدن سازی، کافی نت، مرکز خرید، اتاق سیگار و موارد دیگری دارد. معماری منحصر به فرد این مجموعه، امکانات و خدمات عالی در اتاق ها با بالاترین سطح استانداردهای کیفی، نزدیکی به حرم مطهر و دسترسی راحت زائرین، استقبال و میزبانی کم نظیر پرسنل آموزش دیده، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و... باعث متمایز شدن این هتل نسبت به سایر هتل های مشهد است.

هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر از هتل های لوکس و مجلل مشهد که در منطقه ای خوش آب وهوا و دور از آلودگی های و ترافیک کلان شهر مشهد واقع شده است، هتل پردیسان است که یکی از بزرگ ترین هتل های کشور نیز به شمار میرود. این هتل با داشتن چندین رستوران ایرانی، فرنگی، سفره خانه سنتی و فست فود با منوهای متنوع پذیرای مسافران گرامی است. هتل پردیسان در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1398 برای ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل برخوردی از فضای سبز کم نظیر است که فضایی با طراوت، شادابی و آرامش را به میهمانان هدیه می دهد.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره مشهد مقدس است که در فاصله 1.5 کیلومتری از حرم مطهر در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل که فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد دارای 218 واحد اقامتی است که در 25 طبقه قرار گرفته اند. جالب است بدانید تعدادی از واحدهای این هتل الهام گرفته از معماری های مختلف به سبک های ایران باستان، ترکیه ای، صفوی، تایلندی، عربی، روسی، هندی، ایتالیایی، آفریقایی و... طراحی شده اند. هتل الماس 2 دارای 5 رستوران متفاوت بوده که در رستوران پانارومای آن می توانید در کنار صرف غذا از چشم اندازی بی نظیر شهر نیز نهایت لذت را ببرید.

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از بهترین و باکیفیت ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل از نزدیک ترین هتل های پنج ستاره به حرم مطهر محسوب می شود. تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه دلباز، تمیز، شیک و مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا طراحی شده اند. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا (ع) به حدی کوتاه است که زائران با چند دقیقه پیاده روی می توانند خود را به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی خوبی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد.

رزرو آنلاین هتل در مشهد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و می خواهید قبل از سفر به این شهر از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو هتل مشهد را انجام دهید. از مزایای رزرو آنلاین هتل در مشهد این است که قبل از اقامت می توانید در مورد محل اقامت خود در مشهد یا هر یک از شهرهای ایران اطلاعات دقیقی به دست آورید و با مقایسه انواع هتل های مشهد از هتل های لوکس و 5 ستاره مشهد، هتل های ارزان مشهد، هتل آپارتمان های مشهد تا هاستل های مشهد بهترین هتل را انتخاب کنید. در فلای تودی ما اطلاعات تمامی هتل های مشهد را جمع آوری کرده ایم. با استفاده از امکانات فیلتر می توانید قیمت هتل، درجه هتل، موقعیت مکانی هتل، امکانات هتل و هتل های تخفیف دار مشهد را پیدا کنید و با کارت شتاب رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای رزرو هتل کافی است که ابتدا تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد کنید تا لیست تمامی هتل های مشهد همراه با قیمت هتل و تخفیف برای شما به نمایش در آید و سپس با چند کلیک ساده رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید و واچر هتل را آنی دریافت کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "لوکس ترین هتل های مشهد را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های مشهد را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید