شیائومی 12 اولترا از نسل دوم لنز مایع استفاده می نماید

به گزارش زمین جهانی، اینطور که به نظر می رسد شیائومی می خواهد در گوشی پرچم دار مورد انتظار خود یعنی 12 اولترا از نسل دوم لنز مایع استفاده کند.

شیائومی 12 اولترا از نسل دوم لنز مایع استفاده می نماید

شیائومی 12 اولترا به عنوان قدرتمندترین پرچم دار شیائومی قرار است به زودی رونمایی و راهی بازار گردد. به همین دلیل هر روز خبرهای بیشتری را در رابطه با آن می شنویم. بیشتر این خبرها هم در رابطه با دوربین این گوشی است چرا که این روزها نبرد بین گوشی های هوشمند به همین بخش خلاصه می گردد.

در راستای بهبود کیفیت پرچم دارش در زمینه عکاسی و فیلم برداری، شیائومی می خواهد در آن از فناوری پیشرفته ای موسوم به لنز مایع استفاده کند. نخستین نسل از این لنز در گوشی شیائومی میکس فولد بکار گرفته شد که به آن اجازه می داد قابلیت زوم و عکاسی ماکرو را با همدیگر درون یک لنز داشته باشد. این یعنی هدف از توسعه چنین لنزی، کاهش احتیاج به دوربین های متعدد است که امیدواریم هرچه زودتر فراوری و استفاده از آن توسعه پیدا کند. حال فناوری لنز مایع ظاهرا با بهبودی های فراوان قرار است در شیائومی 12 اولترا بکار گرفته گردد.

طبق گفته های افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station، ظاهرا شیائومی از سال 2021 تا به امروز مشغول کار روی این لنز بوده تا بتواند نتیجه نهایی را به برترین شکل ممکن طراحی کند. حالا به نظر می رسد این لنز نه تنها توانایی عکاسی ماکرو بلکه فوق عریض را هم در خود دارد که عالی است. پیشرفته بودن این فناوری باعث شده امیدوار باشیم در آینده ای نزدیک، به همان دوران پرچم دارانی با یک دوربین بازگردیم؛ اما یک دوربینی که توانایی انجام چند کار مختلف را دارد. بعلاوه احتمالش زیاد است که سایر شرکت ها هم از فناوری نو شیائومی برای گوشی های خود استفاده نمایند یا لنزهای مایع انحصاری خود را توسعه دهند.

در حال حاضر به نظر می رسد 12 اولترا و می میکس فولد 2، محتمل ترین گوشی های شیائومی برای دریافت این لنز باشند. حال باید منتظر ماند و دید این لنز نو دقیقا چه فعالیت هایی را انجام می دهد و جایگزین کدام لنز موجود خواهد شد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12 اولترا از نسل دوم لنز مایع استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12 اولترا از نسل دوم لنز مایع استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید