آنر با عبور از اپل و شیائومی به رتبه سوم بازار موبایل چین رسید

به گزارش زمین جهانی، به گزارش شرکت تحقیقاتی CINNO Research، آنر که سال گذشته از هواوی جدا شد و حالا یک شرکت مستقل محسوب می گردد، در ماه ژوئیه توانسته با فروش 4 میلیون گوشی در چین به رتبه سوم این بازار برسد. باید خاطرنشان کنیم شیائومی و اپل در این ماه به ترتیب 3.9 و 3 میلیون گوشی به دست کاربران چینی رسانده اند.

آنر با عبور از اپل و شیائومی به رتبه سوم بازار موبایل چین رسید

اوپو با فروش 5.6 میلیون گوشی همچنان رتبه اول این بازار مهم را در اختیار دارد و ویوو توانسته 5.3 میلیون گوشی را به فروش برساند. در این ماه فقط 26 گوشی نو راهی بازار چین شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 38.1 درصدی هستیم و از بین این گوشی ها، فقط 11 مورد از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند.

شرکت های چینی برای مقابله با آیفون های نو که معمولا ماه سپتامبر معرفی می شوند، طی ماه آگوست از چندین گوشی نو رونمایی می نمایند. در مجموع در این ماه 29 میلیون گوشی راهی بازار موبایل چین شده که در این میان 23 میلیون گوشی از قابلیت اینترنت 5G بهره می برند. عرضه کلی گوشی ها 28.6 درصد افزایش داشته و از طرف دیگر فروش گوشی های 5G با افزایش 79.6 درصدی روبرو شده است.

در هر صورت این یک موفقیت بسیار مهم برای آنر محسوب می گردد و باید ببینیم طی ماه های آینده و در دیگر بازارها هم گوشی های این شرکت با استقبال کاربران روبرو می شوند یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر با عبور از اپل و شیائومی به رتبه سوم بازار موبایل چین رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر با عبور از اپل و شیائومی به رتبه سوم بازار موبایل چین رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید