شرکت اپل یک گام دیگر برای حفاظت از محیط زیست برداشت ، پیوستن 15 تامین کننده قطعات آیفون به طرح انرژی های تجدید پذیر

به گزارش زمین جهانی، شرکت اپل یکی از مشهورترین شرکت های سیلیکون ولی است که در حوزه انرژی های تجدید پذیر فعالیت می نماید. این شرکت که اکنون تقریبا تمام انرژی مصرفی شرکت های خود را از انرژی های تجدید پذیر تامین می نماید در کوشش است تامین کنندگان قطعات خود را نیز به طرح حفاظت از محیط زیست پیوند دهد.

شرکت اپل یک گام دیگر برای حفاظت از محیط زیست برداشت ، پیوستن 15 تامین کننده قطعات آیفون به طرح انرژی های تجدید پذیر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل پیروز شده که 15 شرکت نو از جمله فاکسکان و TSMC را برای استفاده از انرژی های تنو پذیر در هنگام ساخت اپل متقاعد کند.

با وجود کوشش های متعدد شرکت اپل برای مبارزه با سوخت های فسیلی و توسعه انرژی های پاک، هم اکنون حدود 74 درصد فراوری کربن شرکت اپل از سمت تامین نمایندگان به این شرکت تحمیل می گردد. بر همین اساس است که طی سال های اخیر اپل برای توسعه انرژی های پاک بین تامین نمایندگان خود بسیار کوشش نموده است و هم اکنون نیز 15 شرکت دیگر را متقاعد نموده که به شکل 100 درصد از انرژی پاک استفاده نمایند.

اپل می گوید انتظار دارد تا سال 2020 به فراوری انرژی فراتر از حد فعلی دست پیدا کند. بر اساس اعلامیه نو اپل، این شرکت انتظار دارد که تامین نمایندگان متعهد به تنو نظر در اهداف خود باشند. لیزای جکسون، معاون اپل در زمینه محیط زیست، در مورد چگونگی متقاعد کردن تامین نمایندگان برای مشارکت در طرح های زیست محیطی گفت: برای مدتی طول کشید تا این شرکت ها متقاعد شوند در جلسه هیئت مدیره اپل در مورد انرژی های پاک حاضر شوند. بنابراین ما معتقدیم که اکنون آنها آمادگی کامل دارند و به طور کامل متعهد به انجام این کار هستند.

البته جالب است بدانید اهداف زیست محیطی اپل همواره با تحسین همراه نبوده و حتی گاهی باعث نگرانی بعضی از سرمایه گذاران اپل شده است. به عنوان مثال، در سال 2014، یکی از سهامداران ارشد اپل نگرانی های خود را درباره ابتکارات زیست محیطی شرکت اعلام و اظهار کرد که این فعالیت ها می تواند ارزش سهام اپل را کاهش دهد اما تیم کوک مدیرعامل اپل گفت هر شخص یا گروهی که با اهداف اپل مخالف است می تواند از این شرکت خارج گردد.

منبع: انتخاب

به "شرکت اپل یک گام دیگر برای حفاظت از محیط زیست برداشت ، پیوستن 15 تامین کننده قطعات آیفون به طرح انرژی های تجدید پذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل یک گام دیگر برای حفاظت از محیط زیست برداشت ، پیوستن 15 تامین کننده قطعات آیفون به طرح انرژی های تجدید پذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید