خبرنگاران 72 هزار نفر از جاذبه های چهارمحال و بختیاری به شکل مجازی دیدن کردند

به گزارش زمین جهانی، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از 25 اسفند سال 98 تا به امروز افزون بر 72 هزار نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری این استان به صورت مَجازی دیدن نموده اند.

خبرنگاران 72 هزار نفر از جاذبه های چهارمحال و بختیاری به شکل مجازی دیدن کردند

به گزارش زمین جهانی از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهرداد جوادی روز سه شنبه با اعلام این خبر تاکید نمود: روزانه به طور میانگین3 هزار گردشگری مَجازی از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به وسیله مراجعه به سایت و شبکه های مجازی زیر نظر این اداره کل دیدن کردند.

وی اضافه کرد: معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده استان در فضای مجازی به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور فیزیکی گردشگران در این مکان ها انجام شد.

جوادی، چهارمحال و بختیاری را یکی از مناطق مهم طبیعت گردی ایران عنوان و توضیح داد: در این برنامه تالاب ها، آبشارها، رودخانه ها، بناهای تاریخی، سدها، موزه ها، قلعه ها، پل ها، صنایع دستی، موسیقی های محلی، آیین های بومی و سایر جاذبه های مرتبط با طبیعت، تاریخ و گردشگری این استان به مردم معرفی شده است.

وی یادآور شد: ملاقات از آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی به وسیله مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به نشانی chb.mcth.ir امکان پذیر است.

به گزارش زمین جهانی، اجرای طرح گردشگری مجازی سفر به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1399 نقش مهمی در استفاده از بسترهای مهم الکترونیکی، اینترنتی و فضای مجازی ایفا کرد.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 72 هزار نفر از جاذبه های چهارمحال و بختیاری به شکل مجازی دیدن کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 72 هزار نفر از جاذبه های چهارمحال و بختیاری به شکل مجازی دیدن کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید