ببینید، وقتی گرمای زمین، ورزش های زمستانی را تعطیل می نماید

به گزارش زمین جهانی، پیست های اسکی و شرکت های تله کابین در سراسر سوئیس و بعضی از کشورهای اروپایی با مشکل روبرو شده اند و کوشش دارند گردشگران را با راه های دیگری سرگرم نمایند.

ببینید، وقتی گرمای زمین، ورزش های زمستانی را تعطیل می نماید

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

آب و هوای معتدل باعث ناامیدی علاقه مندان به اسکی و ورزش های زمستانی در بسیاری از کشورهای اروپایی به ویژه سوئیس شده است.

به گزارش زمین جهانی به نقل از رویترز، بسیاری از پیست های اسکی و تفرجگاه های زمستانی مشهور سوئیس از شرایط آب و هوایی و بارش های زمستانی ابراز نگرانی نموده و با رکود روبرو شده اند.

دمای هوای سوئیس با رسیدن به 20.9 درجه سانتی گراد رکورد جدیدی بر جای گذاشته و عملکرد بسیاری از پیست های اسکی را مختل نموده است. کارایی بعضی از تفرجگاه های زمستانی مختل شده و بعضی نیز موقتا تعطیل شده اند.

در استراحتگاه روستای سیاحتی لیسین یک مسیر باریک حاصل از برف مصنوعی برای تعداد انگشت شماری از اسکی بازان آماده شده تا از آن به پائین سر بخورند.

تصویری از پیست اسکی و تفرجگاه زمستانی لیسن سوئیس که به علت گرمای زیاد امسال میلادی بی برف و بی رونق مانده است

نورا سوئینی توریستی از بوستون آمریکا که خود را برای اقامت زمستانی در سوئیس اماده نموده بود از تماشا چمن های زرد رنگ در دامنه ها، دلسرد شد.

او گفت: از اینکه برای اسکی به سوئیس بیایم و برف زیادی ببینیم هیجان زده بودیم.

براساس گزارش هیئت بین دولتی تغییر اقلیم (IPCC)، بدنهٔ سازمان ملل متحد، سوئیس تقریبا دو برابر میانگین جهانی گرم شده که بخش زیادی از آن به خاطر تاثیر گازهای گلخانه در کوه های این کشور است.

دمای هوای سوئیس با رسیدن به 20.9 درجه سانتی گراد رکورد جدیدی بر جای گذاشته و عملکرد بسیاری از پیست های اسکی را مختل نموده است

پیست های اسکی و شرکت های تله کابین در سراسر سوئیس و بعضی از کشورهای اروپایی با مشکل روبرو شده اند و کوشش دارند گردشگران را با راه های دیگری سرگرم نمایند.

منبع: عصر ایران

به "ببینید، وقتی گرمای زمین، ورزش های زمستانی را تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، وقتی گرمای زمین، ورزش های زمستانی را تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید