بازیگر شیشلیک: فیلم مهدویان یک کمدی تلخ تاثیرگذار است

به گزارش زمین جهانی، بازیگر فیلم سینمایی شیشلیک گفت: فیلم سینمایی شیشلیک نوعی از کمدی را با خود به همراه داشت که به همراه هر قهقهه ای مخاطب را به فکر فرو می برد و حتی باعث بغض و اشک مخاطب هم می شد، این فیلم از آن دسته آثاری است که شخصا آن را دوست دارم.

بازیگر شیشلیک: فیلم مهدویان یک کمدی تلخ تاثیرگذار است

عباس جمشیدی فر بازیگر شیشلیک پیرامون حضورش در فیلم سینمایی شیشلیک گفت: به شخصه بسیار خوشحالم که توانستم در فیلم سینمایی شیشلیک به ایفای نقش بپردازم، این فیلم یک کمدی تلخ بسیار تاثیرگذار بود.

وی جنس کمدی فیلم شیشلیک را اینگونه توصیف کرد: شیشلیک از آن دسته کمدی هایی نیست که صرفا برای خنداندن مخاطب به وجود آمده باشد، البته من به آن دسته از کمدی ها جسارت نمی کنم و نمی خواهم ارزش آنها را کم تلقی کنم اما شیشلیک هدف و روش متفاوتی برای ارائه خود دارد.

بازیگر فیلم سینمایی شیشلیک در همین رابطه ادامه داد: شخصا در تلویزیون در آثار کمدی متفاوتی بازی نموده بودم اما همواره دوست داشتم در ژانر کمدی درست سینمایی و مخصوصا با محمدحسین مهدویان کار کنم که خوشبختانه در این فیلم مقدور شد.

وی در همین رابطه اضافه نمود: فیلم سینمایی شیشلیک نوعی از کمدی را با خود به همراه داشت که به همراه هر قهقهه ای مخاطب را به فکر فرو می برد و حتی باعث بغض و اشک مخاطب هم می شد، این فیلم از آن دسته آثاری است که شخصا آن را دوست دارم.

جمشیدی فر درباره سختی های فراوری شیشلیک در ایام شیوع بیماری کرونا ادامه داد: این فیلم سکانسهای پرجمعیت بسیاری داشت، ما هم ترس این بیماری وحشتناک را داشتیم و همچنا هم این ترس را داشتیم اما خوشبختانه تمامی پروتکلها در حین فراوری شیشلیک رعایت شد، هر روز پزشک سر صحنه حضور داشت و هر روز تمامی عوامل چک می شدند و هیچ گزارشی هم مبنی بر ابتلا به کرونا دریافت نشد.

وی درباره استقبال مردمی از فیلم شیشلیک در فضای مجازی اعلام کرد: خوشحالم که این فیلم در جشنواره فیلم فجر با استقبال مردمی روبرو شد، در میان آثار پرمخاطب جشنواره بود، من هم در فضای مجازی مشاهده کردم که فیلم با اقبال خوبی روبرو شده و نقدهای خوبی هم بر آن وارد شده است، خوشحالم که این فیلم که نوع خاصی از کمدی سینمایی است توانست در طی ایام جشنواره با مخاطب ارتباط برقرار کند و امیدوارم این اقبال در اکران عموم و در دوره ای بعد کرونا هم اتفاق بیفتد.

منبع: همگردی

به "بازیگر شیشلیک: فیلم مهدویان یک کمدی تلخ تاثیرگذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر شیشلیک: فیلم مهدویان یک کمدی تلخ تاثیرگذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید