از شرایط نامناسب اکران فیلم کوتاه در میلاد تا نمایش فیلم های میانه

به گزارش زمین جهانی، تهران (پانا) - در حالی که بیش از نیمی از جشنواره فیلم فجر را پشت سر گذاشته شده است، سالن های 2 و 3 که نمایش دهنده فیلم کوتاه و مستند در خانه جشنواره هستند، شرایط نامناسبی دارند.

از شرایط نامناسب اکران فیلم کوتاه در میلاد تا نمایش فیلم های میانه

ششمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های برج میلاد در حالی برگزار گردید که اولین اکران فیلم های کوتاه در سالن 2 و 3 خانه جشنواره در شرایطی نامناسب انجام شد. این سالن های کوچک مرکز همایش های برج میلاد، اکثراً برای سخنرانی و برگزاری نشست هستند اما برای نمایش فیلم آنچنان اوضاع مساعدی ندارند.

پیگیری ها و مطالبات خبرنگار پانا و تعدادی دیگر از اهالی رسانه برای اکران مردمی فیلم کوتاه و مستند طی چند ماه اخیر به نتیجه نرسید و مدیران جشنواره معتقدند مردم به تماشای فیلم های کوتاه و مستند فجر نمی فرایند! از طرفی نمایش فیلم ها در خانه جشنواره نیز با شرایط نامناسبی در حال اجرا است و حتی برای این جریان اصلی سینمای ایران جایگاهی قائل نشده اند که برنامه ریزی صورت گیرد تا این فیلم ها را در سالن اصلی مرکز همایش ها و در شرایطی بهتر از سالن های کوچک، اکران شوند.

در ششمین روز جشنواره فجر، هناس و شب طلایی روی پرده رفتند که باز هم روایت هایی زنانه بودند. هناس خیلی مورد توجه اهالی رسانه قرار نگرفت اما سوژه آن که شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد بود، توانست تا حدودی این خلأ در روایت داستانی این فیلم را جبران کند.

شب طلایی اولین کار حرفه ای یوسف حاتمی کیا، اما بیشتر مورد توجه واقع شد و این فیلم نسبتاً نمره خوبی را از اهالی رسانه و منتقدان در شب ششم دریافت کرد.

در این روز بعلاوه، مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور در برج میلاد، به سوالات خبرنگراان پاسخ داد.

در مرکز همایش های برج میلاد و در انه جشنواره، مرکز واکسیناسیون کرونا اسقرار پیدا نموده است و خبرنگراان و فعالان رسانه می توانند واکسن های دوزهای دوم و سوم خود را در این محل تزریق نمایند. در این مرکز، واکسن های سینوفارم و پاستووک تزریق می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از شرایط نامناسب اکران فیلم کوتاه در میلاد تا نمایش فیلم های میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شرایط نامناسب اکران فیلم کوتاه در میلاد تا نمایش فیلم های میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید