افتتاح کلینیک ناباروری در جنوب تهران

به گزارش زمین جهانی، کلینیک ناباروری سطح2 بیمارستان ضیائیان افتتاح شد و خدمت رسانی به بیماران نیازمند خدمات ناباروری را در جنوب شهر آغاز کرد.

افتتاح کلینیک ناباروری در جنوب تهران

به گزارش زمین جهانی، این کلینیک بنا به درخواست خانواده ها و کاهش هزینه ها و رفت وآمد زوج ها به واحدهای درمانی منطقه ها مرکزی و شمالی شهر، با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در مراسم افتتاح این کلینیک گفت: با توجه به پافشاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد راه اندازی یک یا 2مرکز ناباروری سطح2 در همه دانشگاه ­های علوم پزشکی کشور، مسئولان بیمارستان ضیاییان به طور داوطلبانه درخواست راه اندازی این مرکز را اعلام کردند.

دکتر سعید ناطقی با اشاره به اینکه استادان فوق تخصص نازایی در این مرکز مستقر شده اند، اضافه کرد: فضاهای کافی و متقاضی دریافت این خدمات در بیمارستان ضیاییان وجود دارد. بنابراین به همت تیم مدیریت اجرایی این بیمارستان به سرپرستی رئیس مرکز، این اتفاق خوب برای خدمت رسانی به ساکنان منطقه17 و اقصی نقاط کشور رقم خورد.

دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان هم در مورد تجهیزات این بخش گفت: هر اقدامی که صورت می­ گیرد، ابتدا ممکن است با مشکلاتی روبرو باشد، ولی بی شک با حمایت های رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، تجهیزات مورد احتیاج در سریع ترین زمان برای تکمیل این پروژه در بیمارستان ضیاییان فراهم خواهد شد.

در مراسم افتتاح کلینیک ناباروری سطح2 بیمارستان ضیائیان، دکتر محمدسعید طاهری معاون درمان، علی پیران مدیر بیمارستان ضیاییان و جمعی از پزشکان و پرستاران هم حضور داشتند.

یکی از بخش های بسیار مهم به عنوان حلقه تکمیلی درمان زوج های نابارور در منطقه های که احتیاج به حمایت دارند، استقرار مراکز درمانی سطح2 در حوزه ناباروری است و با راه اندازی این مرکز در بیمارستان ضیاییان، بسیاری از اقدامات و احتیاجهای زوج ها رفع می گردد. در حقیقت، چنین بخش هایی بیش از 70درصد از خدمات مورداحتیاج را به زوج های نابارور ارائه می دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح کلینیک ناباروری در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کلینیک ناباروری در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید