اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش زمین جهانی، اداره کل آموزش بنیاد شهید، زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی تازه در دانشگاه آزاد اسلامی را خاطرنشان کرد.

اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی تازه مقطع کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه ای در سال تحصیلی 1402-1401 در دانشگاه آزاد اسلامی شروع و تا 1401/07/10 مهر ماه امسال ادامه دارد و تنها به وسیله سامانه مدیریت جابجایی معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی www.monada.iau.ir امکان پذیر است و اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان به وسیله همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است.

واجدین شرایط ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل: همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز 25 درصد و بالاتر، همسر و بچه ها ایشان می توانند در زمان یاد شده و با استفاده از شماره داوطلبی و شماره ملی نسبت به درخواست خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

در خاتمه این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط، نیازی به مراجعه و یا ثبت نام در واحد مبدأ نداشته و پس از موافقت با انتقال، می توانند مستقیماً در واحد دانشگاهی مقصد (در صورت وجود رشته و گرایش) ثبت نام نمایند.

زمین جهانی اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید