آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو برای ورود تارا اتوماتیک
به گزارش زمین جهانی، همزمان با فراوری انبوه خودرو تارا اتوماتیک، شرکت ایساکو آمادگی کامل خود را برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو اظهار داشت.
زمین جهانی - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این باره گفت: ایساکو، همیشه قبل از ورود خودروهای نو به بازار اقداماتی در راستای ارایه خدمات پس از فروش به انجام می رساند. بر همین منوال، با تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی های منتخب به ابزار مخصوص و …، آماده ارایه خدمات به خودروهای تارا است.
راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی در سیستم مستندات فنی
سیدرضا مفیدی ادامه داد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا اتوماتیک نیز همانند تارا دستی به منظور بهره برداری کارشناسان در سیستم مستندات فنی در دسترس است. وی در مورد پذیرش حضوری در نمایندگی ها گفت: این خودرو در نمایندگی های منتخب پذیرش خواهد شد. پس از ترخیص، به منظور اطمینان از کیفیت مناسب خدمات ارایه شده، برای آن طرح فالوآپ یا پیگیری رضایت مشتری اجرا خواهد شد.
مفیدی بعلاوه گفت: تا کنون کارشناسان فنی 80 نمایندگی منتخب برای ارایه خدمات به تارا آموزش دیده اند. این تعداد در مرحله بعدی به 110 نمایندگی خواهد رسید. بعلاوه طبق برنامه ریزی انجام شده تا سرانجام سال جاری، 200 نمایندگی در سراسر کشور به نمایندگی های فوق اضافه و آماده خدمت رسانی به دارندگان تارا می شوند.