آخرین برگ می افتد یا نمی افتد؟

به گزارش زمین جهانی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، لَنس کاتنوود باهوش ترین برگ کلاس است؛ اما حتی باهوش ترین دانش آموزان هم نگرانی هایی دارند. لَنس نگران این است که آزمون نهایی اش او را از بالای درخت گرم و نرمش به جایی ببرد که نمی خواهد باشد. آیا لَنس بر ترسش غلبه می نماید و درخت را رها می نماید یا اجازه می دهد که نگرانی هایش بر او غلبه نمایند؟

آخرین برگ می افتد یا نمی افتد؟

آخرین برگ را استِف وِید نوشته، جنیفر دیویسون تصویرگری نموده و نشر برکه با ترجمه سروش کیانمهر برای بچه های بالاتر از 7 سال منتشر و عرضه نموده است.

این اثر از نگرانی هایمان می گوید برای اتفاقاتی که هنوز رخ نداده اند و ما نمی دانیم بعدش چه می گردد. لَنس برترین برگ بود؛ ولی یکهو در آزمون آخر می بیند نمی تواند از پسش بربیاید چون می ترسد اتفاقی بیفتد که خودش دوست ندارد. این ترس از ندانستن می آید و معلم لَنس به او یاری می نماید که بر نگرانی اش غلبه کند.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

آخر هفته که شد؛ لَنس تنها برگی بود که روی درخت مانده بود. آموزگار لَنس می دانست که او نگران است اما این را هم می دانست که همه چیز قرار است به خوبی پیش برود.

ترسیده

عیب نیست،

لَنس.

من اینجا هستم که

به تو یاری کنم.

کتاب آخرین برگ را نشر برکه برای بچه ها بالاتر از 7 سال در 30 صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای 63 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "آخرین برگ می افتد یا نمی افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین برگ می افتد یا نمی افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید