ناکامی بایرن مونیخ در جذب والورده

به گزارش زمین جهانی، باشگاه بایرن مونیخ در کوشش بوده تا هافبک اروگوئه ای رئال مادرید را به خدمت بگیرد، اما در انجام این کار توفیقی نداشته است.

ناکامی بایرن مونیخ در جذب والورده

به گزارش زمین جهانی، نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ قصد داشته در تابستان اخیر فدریکو والورده را به عنوان جانشین تیاگو آلکانتارا به خدمت بگیرد، اما خود این هافبک اروگوئه ای و باشگاه رئال مادرید علاقه ای به این انتقال نشان ندادند.

والورده 22 ساله که از سال 2017 در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تا سال 2025 تحت قرارداد این باشگاه اسپانیایی است. این هافبک اروگوئه ای که در برنامه های تاکتیکی زین الدین زیدان هم واقع شده است، تا به امروز در 73 بازی برای کهکشانی ها به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است.

تیاگو آلکانتارا که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده بود، در این تابستان با امضای قراردادی چهار ساله به لیورپول پیوست تا فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

آلکانتارا 29 ساله که تابستان 2013 از بارسلونا جدا شد و به بایرن پیوست، در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در 235 بازی از رقابت های مختلف برای باواریایی ها به میدان رفت و 31 گل نیز به ثمر رساند.

این هافبک اسپانیایی در این مدت 16 قهرمانی مختلف را با باواریایی ها تجربه کرد که از آن جمله می توان به هفت قهرمانی در بوندس لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناکامی بایرن مونیخ در جذب والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی بایرن مونیخ در جذب والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید