محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا در خبرنگاران

به گزارش زمین جهانی، گلکسی S21 اولترا در کنار سایر اعضای این خانواده اوایل سال 2021 رسما معرفی گردید. با وجود اینکه مدت ها از عرضه آن می گذرد، اما همچنان پرچم دار جذابی به شمار میرود و هواداران زیادی دارد. اگر در حال حاضر از این گوشی استفاده می کنید یا در پی خرید آن هستید، در این مطلب به تعدادی از محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا در خبرنگاران می پردازیم تا راحت تر بتوانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا در خبرنگاران

مشخصات گوشی گلکسی S21 اولترا

این گوشی 227 گرم وزن دارد و بنابراین گوشی نسبتا سنگینی محسوب می گردد. در پنل جلویی شاهد نمایشگر 6.8 اینچی هستیم که از رفرش ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت پشتیبانی می نماید. رزولوشن این نمایشگر به 1440 در 3200 می رسد و بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده است. این گوشی با دو چیپست اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 888 راهی بازار شده که البته در بازار ایران این خانواده مبتنی بر چیپست اگزینوس 2100 هستند.

در پنل پشتی ماژول دوربین غول پیکری تعبیه شده که در آن دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و اولترا واید 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. بعلاوه نباید دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر واقع شده است و انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. سرعت شارژ سیمی به 25 وات و سرعت شارژ بی سیم به 15 وات می رسد و برای این گوشی باید شارژر را به طور جداگانه بخرید. در حال حاضر مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی با قیمت حدود 39 میلیون تومان در زمین جهانی به فروش می رسد.

قاب های محافظ گلکسی S21 اولترا

کاور ونزو مدل Apollo

در همان نگاه اول طراحی خاص و رنگ قرمز این کاور توجه را جلب می نماید. برای این کاور از طراحی خشنی استفاده شده و به همین دلیل در بخش بیرونی شاهد برآمدگی های متعددی هستیم. این قاب طوری طراحی شده که در برابر سقوط از ارتفاع 3 متر هم می تواند به خوبی از گوشی گران قیمت شما محافظت کند. در کنار محافظت از بخش های مختلف، از ماژول دوربین هم به خوبی محافظت می نماید و بنابراین نگران آسیب رسیدن به این بخش از گوشی نخواهید بود. این قاب مجهز به پایه نگهدارنده هم هست که مثلا برای کارهایی مانند تماشای فیلم و سریال می توانید از آن بهره ببرید. با توجه به طراحی و مواد استفاده شده برای این محصول، در برابر لغزش و لیز خوردن مقاومت بالایی دارد و بنابراین احتمال افتادن از دست را به طور قابل توجهی کاهش داده است. این قاب در حال حاضر با قیمت حدود 128 هزار تومان در زمین جهانی به فروش می رسد.

کاور لوکسار مدل Zeus

بسیاری از کاربران با کاور های برند لوکسار آشنا هستند و کاور مدل Zeus این شرکت برای گوشی های مختلفی ارائه شده است. برای ساخت این قاب از مواد بسیار باکیفیتی استفاده شده که همین موضوع دوام و مقاومت آن را در برابر ضربات افزایش داده است. در بخش پشتی این قاب شاهد یک نگه دارنده مخفی هستیم که می تواند گوشی را در دو حالت افقی و عمودی نگه دارد و بعلاوه امکان استفاده از آن به عنوان یک هولدر رومیزی هم وجود دارد. اگر هم اهل استفاده از هولدرهای آهنربایی ماشین هستید، این قاب می تواند مورد توجه شما قرار بگیرد. از سوی دیگر نباید ارائه تاییدیه نظامی برای سقوط از ارتفاع 3 متری را از قلم بیندازیم. خوشبختانه این قاب از ماژول غول پیکر دوربین گلکسی S21 اولترا هم به خوبی محافظت می نماید و یکی از برترین لوازم جانبی برای این گوشی محسوب می گردد. اگر این محصول توجه شما را جلب نموده، باید بگوییم که با پرداخت حدود 130 هزار تومان قادر به خرید آن از زمین جهانی هستید.

کاور نیلکین مدل Aoge

افرادی که در پی خرید لوازم جانبی برای گلکسی S21 اولترا یا سایر گوشی ها هستند، معمولا نگاهی به کاورهای برند نیلکین هم می اندازند. این کاور که از چرم مصنوعی استفاده می نماید، ظاهر منحصر به فرد و خاصی را برای گوشی شما به ارمغان می آورد. در کنار طراحی شیک، باید به دوخت دقیق آن هم اشاره کنیم که زیبایی گوشی را دوچندان می نماید. در کنار پوشش کامل سرتاسری، باید به بهره گیری از یک محفظه برای قلم S Pen هم اشاره کنیم و بنابراین این کاور برای کاربرانی که از این قلم استفاده می نمایند، گزینه ایده آلی محسوب می گردد. برای خرید این قاب می توانید از بین 4 رنگ دست به انتخاب بزنید و با پرداخت حدود 320 هزار تومان می توانید آن را از فروشگاه زمین جهانی بخرید.

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013

بسیاری از کاربران علاقه زیادی به کیف های کلاسوری برای گوشی های هوشمند دارند و این مدل برای کاربران گلکسی S21 اولترا یکی از برترین گزینه ها محسوب می گردد. در لایه زیری این کیف کلاسوری شاهد استفاده از پلاستیک سخت برای قرارگیری گوشی درون آن هستیم و در بخش بیرونی هم چرم مصنوعی باکیفیتی دیده می گردد که در کنار زیبایی، مقاومت بالایی در برابر ضربات به ارمغان می آورد. مانند بسیاری از کیف های کلاسوری، در بخش داخلی شاهد تعبیه محفظه مربوط به قرارگیری کارت بانکی و پول هستیم. بعلاوه جنس این کیف به گونه ای است که اصطکاک مناسبی بین دست کاربر و کیف محافظ ایجاد نموده و مانع از افتادن و لغزش گوشی در دستان کاربر خواهد شد. با وجود اینکه در نگاه اول به نظر می رسد این کیف قیمت بسیار بالایی دارد، ولی در 5 رنگ مختلف با قیمت حدود 200 هزار تومان در فروشگاه زمین جهانی به فروش می رسد.

کاور سامورایی مدل YCADEN

سامورایی هم یکی دیگر از برندهایی است که به ساخت کاور های باکیفیت معروفیت دارد. این قاب از مواد سیلیکونی سازگار با محیط زیست ساخته شده و روکش آن کاملا نرم است. به همین دلیل زمانی که قاب را در دست می گیرید، حس خوشایندی به کاربر منتقل می گردد. مواد استفاده شده برای ساخت این قاب در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارند و بعلاوه باید به مقاومت در برابر اثر انگشت، چربی و تعریق دست هم اشاره کنیم. پوشش داخلی میکروفیبر با داشتن حالت پرزی نرم از ایجاد خراشیدگی روی گوشی شما محافظت می نماید. برای خرید این محصول می توانید از بین 4 رنگ دست به انتخاب بزنید و با پرداخت حدود 80 هزار تومان قادر به خرید آن از زمین جهانی هستید.

کاور نیلکین مدل CamSHield Pro

از بین محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا نمی توانیم این کاور را از قلم بیندازیم. بعضی کاربران معمولا برای گوشی خود در پی کاوری هستند که از پوشش کشویی برای ماژول دوربین بهره ببرد و خوشبختانه این کاور دارای این مشخصه است. برای ساخت این قاب از پلی کربنات با کیفیتی استفاده شده که دور تا دور گوشی را به خوبی پوشش می دهد. در پنل پشتی آن شاهد خطوط موربی هستیم که مجذوب کنندهیت این قاب را افزایش داده اند و شیارهای نیمه برجسته در دو طرف قاب جلوی لیز خوردن گوشی از دست را می گیرند. اگر این قاب توجه شما را جلب نموده، با پرداخت حدود 270 هزار تومان می توانید آن را از زمین جهانی بخرید.

کاور سامورایی مدل Scaly

اگر در پی یک کاور بسیار باریک و سبک هستید، پس توصیه می کنیم حتما این کاور را در نظر بگیرید. کاور سامورایی مدل Scaly نسبت به دیگر کاور های موجود در بازار از ضخامت و وزن بسیار پایینی بهره می برد و با پوشش کامل گوشی، جلوی خط و خش ها را می گیرد. سطح روی کاور زبر و یک دست است و به همین دلیل هنگام لمس کردن آن، حس خوشایندی به کاربر می دهد. به طور کلی اگر از این کاور بهره ببرید، حضور یک قاب را چندان احساس نخواهید کرد و تجربه ای نزدیک به استفاده از گوشی بدون قاب را منتقل می نماید. البته به علت همین ویژگی ها، در برابر ضربات مقاومت بالایی به ارمغان نمی آورد. این قاب در 5 رنگ مختلف با قیمت حدود 80 هزار تومان در زمین جهانی به فروش می رسد.

محافظ های نمایشگر گلکسی S21 اولترا

محافظ صفحه نمایش یووی لایت ام گلس مدل UVMG-01

یک محافظ نمایشگر باید بتواند به برترین شکل از نمایشگر گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت کند. طبیعتا این نوع محافظ ها معجزه نمی نمایند ولی می توانند تا حد قابل توجهی مقدار آسیب را کاهش دهند. این گلس محافظ خوشبختانه قیمت مناسبی دارد و مقاومت بسیار بالایی ارائه می نماید. بنابراین اگر برای گلکسی S21 اولترا در پی یک گلس محافظ مناسب هستید، می تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. برای خرید این گلس از زمین جهانی کافیست حدود 50 هزار تومان بپردازید.

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل HydroGel

محافظ های نمایشگر گوشی ها معمولا یا گلس هستند یا محافظ ضد خش. محافظ های ضد خش برخلاف گلس ها محکم نیستند بلکه یک لایه پلاستیکی نازک و انعطاف پذیر محسوب می شوند که برای جلوگیری از خط و خش نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه گلکسی S21 اولترا از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می نماید، بعضی کاربران علاقه ای به استفاده از گلس ندارند زیرا می گویند گلس عملکرد حسگر اثر انگشت را دچار مشکل می نماید. باید خاطرنشان کنیم این محصول در کنار ارائه محافظ برای نمایشگر، یک محافظ برای پنل پشتی هم ارائه می دهد که با پرداخت حدود 125 هزار تومان می توانید آن را از زمین جهانی بخرید.

محافظ های لنز دوربین گلکسی S21 اولترا

محافظ لنز دوربین مدل LE-P01

گلکسی S21 اولترا با توجه به اینکه از ماژول دوربین بسیار برجسته و بزرگی بهره می برد، این بخش در معرض خط و خش زیادی قرار می گیرد. به همین دلیل اگر از کاور دارای درپوش مربوط به ماژول دوربین استفاده نمی کنید، بهتر است از لنز دوربین بهره ببرید. البته این محافظ لنز دوربین فقط از خود ماژول دوربین محافظت می نماید و لنزها را پوشش نمی دهد و این یعنی دیگر لازم نیست نگران افت کیفیت عکس ها باشید. واقعیت این است که خود لنزها از محافظ های شیشه ای بسیار قدرتمندی بهره می برند و به این راحتی ها روی لنز خط و خش نمی افتد. اما با بهره گیری از این محصول، دیگر نگران خش افتادن به نواحی اطراف لنز نخواهید بود. این محافظ ماژول دوربین بسیار مقرون به صرفه قیمت است و با پرداخت حدود 20 هزار تومان می توانید آن را از زمین جهانی بخرید.

محافظ لنز دوربین شیلد گلس مدل LFUL

یکی دیگر از محافظ های لنز مناسب برای گلکسی S21 اولترا، محافظ لنز دوربین شیلد گلس مدل LFUL است که بر روی خود لنزها را هم پوشش می دهد تا دیگر هیچگونه نگرانی بابت خط افتادن روی لنزها نداشته باشید. این محافظ لنز به طور بسیار دقیقی برش خورده و به طور کامل ماژول دوربین را پوشش می دهد. برای خرید این محافظ لنز از زمین جهانی باید حدود 30 هزار تومان بپردازید.

قلم لمسی گلکسی S21 اولترا

قلم لمسی سامسونگ مدل EJ-PG998

همانطور که احتمالا می دانید، گلکسی S21 اولترا از قلم لمسی S Pen هم پشتیبانی می نماید ولی برخلاف گوشی های سری نوت، این قلم را باید به طور جداگانه بخرید. اگر برای کارهایی مانند یادداشت نویسی و طراحی از این قلم استفاده می کنید، می توانید قلم لمسی سامسونگ مدل EJ-PG998 را با قیمت حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان از زمین جهانی بخرید و تجربه مجذوب کننده تری برای استفاده از گوشی داشته باشید.

شارژر گلکسی S21 اولترا

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

با وجود اینکه گلکسی S21 اولترا از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید، ولی همراه با این گوشی هیچ شارژری ارائه نمی گردد و به همین دلیل باید شارژر موردنظر را به طور جداگانه بخرید. شارژر مدل EP-TA800 که به وسیله سامسونگ ساخته شده، کیفیت بسیار بالایی دارد و با قیمت مناسبی به فروش می رسد. البته باید خاطرنشان کنیم همراه با این شارژر، هیچ کابلی ارائه نمی گردد و بنابراین یا باید از کابل قرار گرفته در جعبه گوشی بهره ببرید یا اینکه کابل جداگانه ای بخرید. این شارژر سامسونگ در حال حاضر با قیمت حدود 400 هزار تومان در زمین جهانی به فروش می رسد.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400

گلکسی S21 اولترا مانند بسیاری از پرچم داران موجود در بازار، از شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و به همین دلیل بعضی کاربران که به این مشخصه علاقه دارند، در سبد خرید لوازم جانبی یک شارژر بی سیم هم قرار می دهند. سامسونگ چندین شارژر بی سیم راهی بازار نموده که این مدل توانسته توجهات زیادی را جلب کند. این شارژر بی سیم از شارژ همزمان گوشی و یک گجت دیگر پشتیبانی می نماید و سرعت 15 وات را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است گلکسی S21 اولترا هم از حداکثر سرعت 15 وات برای شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید. بعلاوه درون این شارژر یک فن تعبیه شده تا حین شارژ، گوشی شما چندان داغ نگردد. برای خرید این محصول از زمین جهانی باید حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان بپردازید.

سخن پایانی

در این مطلب به طور مختصر و معرفی تعدادی از محبوب ترین لوازم جانبی برای گلکسی S21 اولترا را معرفی کردیم. به نظر شما کدام یک از این محصولات ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی S21 اولترا در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید