فردیناند: آلیسون نقش عمده ای در فصل فوق العاده لیورپول داشت

به گزارش زمین جهانی، مدافع پیشین منچستریونایتد، آلیسون را یکی از دلایل اصلی موفقیت لیورپول در این فصل می داند.

فردیناند: آلیسون نقش عمده ای در فصل فوق العاده لیورپول داشت

به گزارش زمین جهانی و به نقل از سان، ریو فردیناند، مدافع پیشین منچستریونایتد معتقد است آلیسون، دروازه بان لیورپول باید بیش از این ها مورد تمجید رسانه ها باشد.

لیورپول تنها 15 گل در این فصل لیگ برتر دریافت نموده است و با 11 کلین شیت، بیش ترین کلین شیت را در این فصل داشته است.

در حالی که مدافعانی چون ویرجیل فان دیک، ترنت الکساندر - آرنولد و اندرو رابرتسون به درستی به خاطر عملکردشان مورد ستایش نهاده شده اند، آلیسون برخی اوقات زیر تیغ نقدها رفته است و فردیناند بر این عقیده است که نمایش های چشمگیر وی را باید بیش از این ها تصدیق کرد.

ریو فردیناند با تمجید از آلیسون گفت: خیلی ها از فان دایک صحبت می نمایند ولی نباید آلیسون را فراموش کرد. او بی نظیر بوده است ولی در رسانه ها کم تر درباره این بازیکن صحبت می گردد. به نظرم آلیسون یکی از دلایل اصلی موفقیت لیورپول در این فصل است.

آلیسون بکر پس از یک فصل فوق العاده در رم مد نظر باشگاه های بزرگی نهاده شد. دروازه بان برزیلی در نهایت ایتالیا را ترک کرد و به لیورپول پیوست. ارزش قرارداد او 62.5 میلیون یورو است.

لیورپول فصل قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما اشتباهات بزرگ سنگربان این تیم به همراه خط دفاعی باعث شد آن ها نتوانند قهرمان شوند و همین باعث شده تا کلوپ در تابستان به دنبال تقویت خط دفاعی و دروازه تیمش باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فردیناند: آلیسون نقش عمده ای در فصل فوق العاده لیورپول داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردیناند: آلیسون نقش عمده ای در فصل فوق العاده لیورپول داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید