فال روزانه 27، 10، 1398

به گزارش زمین جهانی، فال روزانه 98/10/27

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده اید، تولدتان مبارک. سالی که باتولدتان آغاز شده را با انرژی و انگیزه آغاز کنید و مطمئن باشید این روحیه در طول سال همراه شما خواهد بود. در سال تولدتان اهمیت بیشتری به دوستان و اطرافیان بدهید و در حل مسائل از آنها کمک بگیرید. بهمن ماهی که درپیش دارید را با شجاعت و اعتماد به نفس آغاز کنید و در این ماه از هیچ چیزی هراس نداشته باشید. در این ماه پول خوبی به دست شما می رسد و نگرانی های مالی تان نیز پایان پیدا می کند. نقشه های زیادی در سر دارید اما اکنون زمان مناسبی برای اجرای این نقشه ها نیست و بهتر است تا تیرماه سال آینده صبر کنید، سپس دل تان را به دریا بزنید و مطمئن باشید این نقشه ها تمام و کمال اجرا خواهند شد. حجم کارهای شما در ماه آبان سال آینده به اوج می رسد و در این ماه لحظه ای دست از کار و تلاش نکشید. مطمئن باشید تلاش های شما بی فایده نخواهد بود و مزد زحمات شبانه روزی تان را دریافت خواهید کرد. سالی که با تولد شما آغاز شده را به گونه ای به پایان برسانید که کوله باری از تجربه و افتخار به کارنامه زندگی تان اضافه شود.

فال روزانه 27، 10، 1398

شخصیت جذابی دارید و مانند آهنربا افراد را به خود جذب می کنید، این رویحه امروز به کمک شما می آید و مسئله ای که با آن روبرو شده اید را از سر راه برخواهید داشت. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده اید و بدهی یا قسطی پرداخت نشده ای دارید، در چنین شرایطی از یکی از دوستان نزدیک خود که بضاعت مالی خوبی دارد کمک بگیرید و مطمئن باشید که ایشان دست رد به سینه شما نخواهد زد. زبان تند وتیزی دارید و اطرافیان از گوشه و کناره های شما در امان نیستند، قبل از اینکه بیشتر از این زمینه دلخوری دیگران را فراهم کنید، به جای زبانی تند و آزاردهنده، گفتاری نرم و محبت آمیز درپیش بگیرید و اجازه ندهید کسی از سخن های تند شما دلخور شود. همسر یا عشق زندگی تان امروز هدیه ای برای شما گرفته و قصد دارد با تقدیم این هدیه به شما، ثابت کند که جای خاصی در قلب وی دارید. با فرد یا افراد جدیدی آشنا شده اید که به لحاظ تجارت و کاروکاسبی ارتباطات خوبی در بازار دارند، این رابطه را حفظ کنید و مطمئن باشید دوستی با این افراد در درازمدت سود چشمگیری روانه جیب شما خواهد کرد.

روز خوبی را آغاز نکرده اید و در بستر بیماری افتاده اید و درد و ناراحتی امان شما را بریده است. اما جای نگرانی وجود ندارد، چرا که با استراحت و رعایت دستورات پزشک، بر بیماری غلبه خواهید کرد و در طول چند روز آینده از بستر بیماری رها می شوید. رعایت حال اعضای منزل را نمی کنید و با گفتار و رفتار خود، زمینه ناراحتی و دلخوری اهل منزل را فراهم کرده اید. این رویکرد را تغییر دهید و طوری در منزل رفتار کنید که آب در دل کسی تکان نخورد. نگرانی های زیادی در زندگی دارید و این دلمشغولی ها خواب راحت را از شما ربوده است، از قلم نیاندازید که نگرانی دردی از دردهای شما دوا نمی کند و با تلاش و امید به زندگی، اجازه ندهید نگرانی های بی مورد در دل و ذهن شما ریشه بدواند. انسان نکته سنج و دقیقی نیستید و کارها را سرسری انجام می دهیم، این روحیه امروز کار دست شما می دهد و کاری که سرسری انجام داده اید آبروی شما را پیش همکاران در محل کار یا اعضای منزل می برد، از این اشتباه درس بگیرید و در آینده دقت بیشتری برای انجام کارها به خرج دهید. به لحاظ کاری اوضاع خوبی ندارید و به رغم اینکه انسان تلاش گری هستید، دستاورد چشمگیری نداشته اید، امروز زمان خوبی است که رویکرد خود را در انجام کارها تغییر دهید و با ایجاد تغییرات در محل کار، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا کنید.

روز خوبی را آغاز کرده اید و کارهای زیادی برای انجام دادن ندارید، چنین روزی را به فال نیک بگیرید و تا می توانید استراحت کنید. به لحاظ مالی اوضاع خوبی ندارید و به هرچیزی که دست می زنید خاکستر می شود، برای حل این مشکل، امروز با بزرگ ترهای فامیل یا افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند صحبت کنید و با انجام راهنمایی هایی که در اختیار شما قرار می دهند، شرایط مالی خود را در آینده بهبود بخشید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده اید، امروز زمان خوبی است که با اهل منزل بنشنید و به آنها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می برید. امروز به مهمانی مهمی دعوت هستید و نگرانی های زیادی برای حضور در این مهمانی دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که در این مهمانی به شما حسابی خوش خواهد گذشت و با افراد مهم و سرشناسی آشنا خواهید شد. روز خوبی برای عاشقی است و فرصت را غنیمت بدانید و با همسر یا عشق زندگی تان گل بگویید و گل بشنوید.

مواظب سلامتی خود نیستید و ادامه این رویه شما را به دردسر می اندازد و سر از بستر بیماری درمی آورید، در نتیجه از امروز قول بدهید که بیشتر هوای خودتان را داشته باشید و از سلامت وجود نازنین تان غافل نشوید. امروز یکی از دوستان یا آشنایان پیشنهاد وسوسه برانگیزی را با شما در میان می گذارد، این پیشنهاد را انجام دهید و مطمئن باشید اوضاع مالی شما بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و یکی از همسایه ها یا همکاران وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره روز شما را خراب کند و قبل از اینکه مشاجره بالا بگیرید، قائله را ختم به خیر کنید. رابطه شما و همسر یا عشق زندگی تان به سردی گراییده و برای اینکه فاصله ای میان شما نیافتد، از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به عشق زندگی تان بدهید و با نوشداروی محبت، دل ایشان را بدست آورید. استعداد و مهارت های زیادی دارید اما این توانایی ها تا به امروز به نظر دیگران جلوه ای نداشته و اطرافیان قدر مهارت های شما را نمی دانند، امروز فردی سر راه شما قرار می گیرد که قدر استعداد شما را می داند، با این فرد ارتباط بیشتری برقرار کنید و مطمئن باشید که ایشان زمینه اثبات توانایی ها شما را فراهم می کند.

انسان خیرخواهی هستید و به غیر خوبی برای دیگران چیزی نمی خواهید، این روحیه شما را به فردی انسان دوست و مردم دار تبدیل کرده است، از چنین روحیه ای برای پیدا کردن دوستان جدید کمک بگیرید و دامنه دوستان نزدیک خود را گسترش دهید. مواظب دخل و خرج تان نیستید و بی مهابا خرج می کنید، اگر می خواهید در آینده دست تان پیش کسی دراز نشود، از امروز جانب احتیاط نگه دارید و با صرفه جویی و پس انداز، ثبات مالی خود را در آینده تضمین نمایید. کارهای عقب افتاده زیادی در منزل یا محل کار دارید و به تنهایی از عهده انجام حجم زیاد کارها بر نمی آید، در چنین شرایطی از اعضای خانواده یا عشق زندگی تان کمک بگیرید و با همکاری و کمک ایشان، کارها را به سرانجام برسانید. امروز از صبح با نگرانی و اضطراب از خواب بلند شده اید و دل نگران آینده تان هستید، بار سنگین این نگرانی ها را تنهایی به دوش نکشید و با صحبت با همسر یا عشق زندگی تان بار این نگرانی ها را زمین بگذارید و آرامش پیدا کنید.

اهل انجام کارهای هیجان انگیز و مخاطره آمیز نیستید و به همین دلیل احساس کسالت می کنید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کاری هیجان انگیز و جذاب، روزتان را بسازید و تا می توانید خوشحالی کنید. اهمیتی به زمان نمی دهید و روزهای زندگی شما مانند برق و باد از پیش روی تان گذر می کند، از قلم نیاندازید که هر کسی تنها یک بار به دنیا می آید و به جای اینکه عمرتان را به تفریح و سرگرمی تلف کنید، وقت گران بهای خود را به کارهای مهم تری اختصاص دهید و نبض زمان را در دست بگیرید. امروز یکی از اعضای خانواده شدیدا به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت به درخواست کمک ایشان پاسخ دهید و هرکاری که از دست تان برمی آید را از وی دریغ نکنید. همسر یا عشق زندگی تان قدر لحظه لحظه های بودن در کنار شما را می داند و امروز ثابت خواهد کرد که قدردان زحمت های شما است.

به همراه دوستان یا آشنایان راهی سفری تفریحی هستید، در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت و خاطره های فراموش نشدنی از این سفر به یادگار خواهد ماند. رازسربه مهری در سینه دارید، اما می خواهید مهر سکوت را بشکنید و این راز را با یکی از آشنایان یا اعضای منزل درمیان بگذارید، برملا کردن این راز با فردی که سنگ صبور شما است، هیچ اشکالی ندارد، به شرط اینکه اطمینان خاطر حاصل کنید که این راز هرگز به بیرون درز پیدا نخواهد کرد. روحیه ای خلاق دارید اما خبری از خلاقیت در شغلی فعلی شما نیست و این قضیه باعث شده تا علاقه ای به کارتان نداشته باشید. در اولین فرصت به فکر شغل جدیدی باشید که در این شغل شرایطی برای بروز خلاقیت های شما را فراهم کند. عادت به استعمال دخانیات یا خوراکی های مضر دارید و با این کار نه تنها سلامت خود را به خطر انداخته اید، بلکه پول زیادی نیز به هدر می دهید، از همین امروز تصمیم بگیرید که این عادت های ناپسند را کنار بگذارید و وجود نازنین تان را از هرگونه آلودگی پاک کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز برنامه های خاصی برای شما تدارک دیده و کاری خواهد کرد که بیشتر از همیشه عاشق وی شوید.

خانواده متشنجی دارید و مشاجره های اعضای خانواده، امروز شما را حسابی نگران و مضطرب کرده است، اجازه ندهید روزتان با این اضطراب به سرانجام برسد و در اولین فرصت با اعضای خانواده صحبت کنید و شرایط را به گونه ای پیش ببرید که بین اهل منزل صلح و صفا برقرار شود. پولی از کسی قرض گرفته اید و امروز این فرد انتظار بازپرداخت این پول را دارد، در نتیجه اگر از زیر سنگ هم شده، این پول را فراهم کنید و دِین خود به مردم را بپردازید. دلباخته کسی هستید و مانند شمع برای عشق دلدارتان می سوزید. شاید بهتر باشد بیش از حد برای این عشق مایه نگذارید چرا که احتمال دارد محبوب تان در آینده دل شما را بشکند و تنها و بی کس بمانید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی ر ا آغاز کرده اید و اعضای منزل یا همکاران برای کمک به شما در انجام کارها داوطلب خواهند شد و سریع تر از چیزی که انتظارش را دارید، کارهای روزانه را به سرانجام خواهید رساند.

رویای بزرگی در سر دارید و این آرزو خواب و خوراک را از شما ربوده است، امروز شرایطی برای تحقق این رویا فراهم خواهد شد، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به رویای دیرینه خود جامه عمل بپوشانید. انسان احساساتی هستید و با کوچکترین برخوردی از کوره در می روید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان شما را به عنوان فردی عصبانی و زودرنج بشناسند، اجازه ندهید آشنایان به شما چنین دیدگاه پیدا کنند و با کنترل بیشتر بر اعصاب و رفتار خود، ثابت نمایید که به این راحتی ها آزرده نمی شوید و دلی دریایی دارید. به لحاظ مالی روزی را آغاز کرده اید که در این روز احتمال رسیدن پولی به دست شما بسیار است، اما این پول به شما وفا نمی کند و خرج هزینه های زندگی خواهد شد. فردی قصد دارد میان شما و همسر یا عشق زندگی تان فاصله بیاندازید و آتش عشق شما را خاکستر کند، این فرد را هرچه سریع تر شناسایی کنید و به ایشان بفهمانید که آتش عشق شما به این راحتی ها خاکستر نخواهد شد. لحظه ای از کمک به دیگران در محل کار یا منزل دست نمی کشید و کمکی که مدتی پیش به فردی کرده اید، امروز در نظر اطرافیان جلوه می کند و برای این کمک از شما تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

فشار کاری بسیار زیادی را تحمل می کنید و این فشارها شما را به فردی کم حوصله و زودرنج تبدیل کرده است، از قلم نیاندازید که سلامتی شما از همیشه چیز مهم تر است و در اولین فرصت فشارهای کاری را کاهش دهید و بیشتر به فکر سلامت اعصاب و روان خود باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و تا می توانید برای امور مالی و عقد قراردادهای کاری دقت کنید، در غیر این صورت، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. برنامه ای برای اجرای کار جدیدی در سر دارید و امروز اجرای این کار را آغاز کنید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این کار به ثمر خواهد نشست. امروز مهمان ناخوانده ای به منزل شما می آید، از این مهمان پذیرایی درخور و شایسته ای به عمل بیاورید و در کنار مهمان تان حسابی خوش بگذرانید. امروز حال و حوصله چندانی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که همسر یا عشق زندگی تان متوجه بی حوصلگی شما خواهد شد و برنامه هایی برای تفریح و خوشحالی شما تدارک می بیند.

به هیچ وجه حواس تان به خرج های زندگی نیست و سبک زندگی مصرف گرایانه و پرخرجی دارید، قبل از اینکه ولخرجی ها شما را به مخمصه مالی بیاندازد، جلوی خرج های گزاف زندگی را بگیرید و جانب احتیاط را در هزینه های زندگی نگه دارید. انسان عجولی هستید و بی فکر و اندیشه درخصوص رفتارهای دیگران قضاوت می کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید تا جایی که امکان دارد، رفتار دیگران را با قضاوت های عجولانه خود زیر سوال نبرید. مهر فردی در دل شما افتاده و شب و روز در فراق یار، مانند شمع می سوزید. اما فردی که عاشق اش شده اید علاقه ا به شما ندارد و این شرایط شما را در عشقی بی حاصل فرو برده است، امروز تکلیف تان را با این عشق روشن کنید و اجازه ندهید بیش از این آتش عشق دامان شما را بسوزاند. روز خوبی را برای کار و کاسبی آغاز کرده اید و کارها راحت تر از چیزی که فکرش را بکنید یکی پس ازدیگری انجام می شود. امروز متوجه می شوید که همسر یا عشق زندگی تان در مورد موضوع کوچکی به شما دروغ گفته و واقعیت را از شما پنهان کرده است. این اشتباه را به روی عشق زندگی تان بیاورید و علت چنین رفتاری را از ایشان جویا شوید.

امیدتان به آینده را از دست داده اید و مانند سابق برای رسیدن به موفقیت تلاش نمی کنید، به خاطر داشته باشید که راز موفقیت در استمرار و پشتکار نهفته است و اگر امروز دست از امید بکشید، هرگز به آرزوهای تان نخواهید رسید. امروز یکی از دوستان یا آشنایان پیشنهاد خوبی برای کمک در کارها به شما می دهد، این پیشنهاد را قبول کنید و مطمئن باشید با این پیشنهاد نه تنها کارهای شما سریع تر انجام خواهد شد، بلکه در درازمدت سود چشمگیری نیز به جیب خواهید زد. وعده و وعید های زیادی به اطرافیان می دهید که قادر به انجام این قول ها نیستید، این روحیه شما را به فردی بدقول در نزد اطرافیان تبدیل کرده است، در نتیجه از امروز طوری زندگی کنید که اگر سرتان رفت، قول تان نرود. مدتی است که اهمیت خاصی به همسر یا عشق زندگی تان نمی دهید و این رفتار زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده ، اجازه ندهید این دلخوری ریشه دار شود و در اولین فرصت توجه بیشتری به عشق زندگی تان داشته باشید. انسان خلاقی هستید و همیشه با خلاقیت و نوآوری کارها را به پیش می برید، امروز مواظب این روحیه باشید چرا که ممکن است خلاقیت شما کار دست تان بدهد و آبروی حرفه ای شما زیر سوال برود.

منبع: برترین ها

به "فال روزانه 27، 10، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 27، 10، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید