سویه دلتا موجب بروز نوع شدید بیماری در بچه ها نمی گردد

به گزارش زمین جهانی، نتایج یک آنالیز تازه نشان می دهد: سویه دلتای کروناویروس موجب بروز نوع شدید بیماری در بچه ها نمی گردد.

سویه دلتا موجب بروز نوع شدید بیماری در بچه ها نمی گردد

به گزارش زمین جهانی، هرچند تعداد پذیرش بچه ها آمریکایی در بیمارستان به علت ابتلا به بیماری کووید-19 از زمان شیوع سویه دلتا افزایش یافته است اما نتایج یک مطالعه نو نشان می دهد، ترس از این موضوع که این سویه باعث بروز نوع شدیدتر بیماری در اطفال می گردد، بی اساس است.

در گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده بعلاوه آمده است که در فاصله 20 ژوئن تا 31 ژوئیه 2021، نوجوانانی که در برابر بیماری کووید-19 واکسینه نشده اند 10 برابر بیشتر از افرادی که واکسینه شده اند در بیمارستان بستری شدند.

این مرکز گزارش های بیمارستانی منتشر شده بین یکم مارس 2020 تا 14 آوت 2021 که حدود 10 درصد از جمعیت ایالات متحده را پوشش می دهد، مورد آنالیز قرار داد.

به گزارش زمین جهانی به نقل از مدیکال اکسپرس، پزشکان با آنالیز 3116 پرونده بیمارستانی در دوره پیش از شیوع سویه دلتا و مقایسه آن با 164 پروند در دوران شیوع سویه دلتا متوجه شدند که درصد مراجعه بچه ها مبتلا به نوع شدید بیماری تفاوت چندانی نداشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سویه دلتا موجب بروز نوع شدید بیماری در بچه ها نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویه دلتا موجب بروز نوع شدید بیماری در بچه ها نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید