خودروی نو هیوندای که پا دارد و راه می رود!

به گزارش زمین جهانی، هیوندای اخیرا در حال کار بر روی مفهوم جدیدی از وسایل نقلیه است که از آن به عنوان UMV یا وسیله نقلیه حرکتی یاد می نماید. این شرکت روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که برای توسعه این مفهوم و راه اندازی یک مرکز تحقیقاتی، هزینه زیادی را متحمل خواهد شد.

خودروی نو هیوندای که پا دارد و راه می رود!

به گزارش زمین جهانی، این مرکز در دانشگاه ایالتی مونتانا، یکی از دانشگاه های ایالات متحده آمریکا واقع خواهد شد و با نام استودیوی هیوندای هورایزن نو نام گذاری خواهد شد. این ساختمان با هزینه ای در حدود 20 میلیون دلار ساخته خواهد شد. به گفته هیوندای این مرکز تحقیق و توسعه نو 12000 تا 15000 فوت مربعی پس از تکمیل، حدود 50 نفر را استخدام خواهد نمود و در ژوئن امسال افتتاح خواهد شد.

تمرکز این مرکز بر روی تحقیق در مورد توسعه وسایل نقلیه متحرک نهایی است که می توانند با ترکیب فناوری رباتیک و حرکت بر روی چرخ ها، از زمین های ناهموار با تحرک بی سابقه ای عبور نمایند. جان سو رئیس استودیو نیوهورایزنز و نایب رئیس گروه موتور هیوندای گفت که خودرو های نو می توانند برای همه چیز از مدیریت مراتع گرفته تا کاوش در زمین های ناهموار مورد استفاده قرار گیرند.

او گفت: مأموریت استودیو نیوهورایزن توسعه نوع نوی از وسیله نقلیه برای مشتریان آینده است که قصد سفر به مناطقی را دارند که برای وسایل نقلیه معمولی چالش برانگیز یا سخت است. ویژگی متمایز این خودرو با خودرو هایی که در گذشته فراوری شده اند، ترکیب رباتیک و طراحی خودرو است که منجر به فراوری وسایل نقلیه با حرک بی سابقه می گردد؛ به همین علت است که هیوندای آن ها را وسایل نقلیه حرکتی نهایی می نامد. با افتتاح این مرکز تحقیق در دانشگاه ایالتی مونتانا، هیوندای فرصت همکاری نزدیک با دانشجویان، محققان و اساتید دانشگاه در مقاطع مختلف را خواهد داشت و قادر به حل چالش برانگیزترین مسائل زمان خواهد بود.

منبع: cnet

منبع: فرارو

به "خودروی نو هیوندای که پا دارد و راه می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی نو هیوندای که پا دارد و راه می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید