خبرنگاران تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری مازندران یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش زمین جهانی، ساری - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید تعطیلی اماکن فرهنگی و هنری این استان و استمرار توقف فعالیت های جمعی فرهنگی در سراسر مازندران تا انتها هفته آینده خبر داد.

خبرنگاران تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری مازندران یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، عباس زارع گفت : با توجه به شرایط موجود کشور و استان تصمیم گرفته شد که برای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری در مراکز فرهنگی و هنری استان، فعالیت این مراکز به مدت یک هفته دیگر نیز تعطیل باشد.

وی افزود: ابتدای این هفته نیز در اطلاعیه ای همه برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی استان تا جمعه 9 اسفند متوقف شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : از همه فعالان فرهنگی و هنری استان که در این یک هفته برای متوقف شدن رویدادهای هنری استان همراهی کردند سپاسگزاریم و انتظار داریم که در هفته آینده نیز این همراهی ادامه داشته باشد.

زارع افزود : یکی از مصوبات پدافند زیستی استان ممنوعیت برگزاری تجمعات غیرضروری در شرایط کنونی بود که در حوزه فرهنگ و هنر ناچار به تعطیلی موقت برنامه های فرهنگی و هنری در سینماها، سالن های نمایش، گالری ها و اجراهای موسیقی هستیم.

این مسئول افزود: برنامه و شکل ادامه فعالیت های فرهنگی و هنری استان پس از 16 اسفند بر اساس شیوه نامه ای انجام می شود که قرار است با همکاری و پیشنهاد صنوف تخصصی و فعالان حوزه فرهنگ و هنر تهیه شود.

در هفته جاری تعداد زیادی از رویدادهای فرهنگی و هنری استان لغو شدند که از جمله آن ها می توان به لغو اجرای نمایش هایی در ساری، بابل، آمل و همچنین لغو برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی در شهرهای مختلف اشاره کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری مازندران یک هفته دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری مازندران یک هفته دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید