استقلال به خودش باخت، بجای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروند

به گزارش زمین جهانی، رسول غنی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد شکست تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان در ملاقات معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فتبال ایران گفت: استقلالی ها باید بپذیرند که مقصر اصلی شکست، خودشان بودند نه دیگران. اگر چه داوری بی حرف و حدیث نبود اما اشتباهات بازیکنان استقلال و تسلط نداشتن بر اعصابشان باعث شد تا دو بازیکن و سرمربی تیم اخراج شده، شیرازه آبی پوشان از هم بپاشد و این تیم نتواند 9 نفره برابر فولاد دوام بیاورد.

استقلال به خودش باخت، بجای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروند

وی گفت: از فرهاد مجیدی تعجب کردم. او که تجربه بالایی دارد چطور وارد حاشیه شد؟ سرمربی باید خودش به بازیکنانش آرامش بدهد نه اینکه با اشتباهات او بازیکنان هم بیشتر تحریک شده و دست به کارهایی بزنند که باعث اخراجشان گردد. در هر صورت معتقدم استقلال به خودش باخت و نباید دنبال بهانه جویی باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه گفته می گردد شاید استقلال به خاطر مسائل داوری از لیگ کنار بکشد، اضافه نمود: این غیرحرفه ای ترین کاری است که یک مجموعه تیمی می تواند انجام بدهد. بهتر است به جای این حرف ها، کلاس های روانشناسی و توجیهی گذاشته گردد تا بازیکنان و کادر فنی در شرایط سخت آرامش خود را حفظ نمایند.

وی در خصوص ملاقات روز یکشنبه استقلال برابر سایپا از هفته بیست ودوم گفت: با توجه به اینکه سایپا در این 4 ماه گذشته که لیگ تعطیل بوده بازی رسمی ای نداشته و شرایط تیم از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی تعیین نیست حریفی ناشناخته برای استقلال خواهد بود. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم سایپا که یک بازی از استقلال دیده با چه ترکیبی برابر استقلال قرار خواهد گرفت.

غنی زاده در سرانجام و در خصوص شرایط استقلال بعد از شکست برابر فولاد گفت: آبی پوشان در این ملاقات، سرمربی و دو بازیکن خود را در اختیار ندارند. کار برای آنها سخت می گردد. درست است که میزبان هستند ولی چون تماشاگری در استادیوم نیست که از آنها حمایت کند باید با آرامشی کامل به مصاف حریف بروند. مجیدی باید با بازیکنانش صحبت نموده، آنها را آماده این ملاقات کند. ضمن اینکه باید دوبازیکن هم جانشین علی کریمی و عارف غلامی کند که محروم هستند و همچنین یک نفر جانشین مطهری که 4 هفته غایب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال به خودش باخت، بجای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به خودش باخت، بجای انصراف از لیگ کلاس روانشناسی بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید