مدل های جدید میز پذیرایی شیک و زیبا بهمراه چیدمان اطراف آن

به گزارش زمین جهانی، هر اتاق پذیرایی و نشیمن به یک میز پذیرایی شیک احتیاج دارد تا به دکوراسیونی کامل و زیبا برسد. یکی از بهترین انتخاب ها برای میز پذیرایی مدل های تیره رنگ هستند که در شکل های زیر سعی نموده ایم تعدادی از زیباترین نمونه ها را جمع آوری کنیم و در کنار آن در خصوص نحوه انتخاب رنگ در اطراف میز توضیحاتی ارائه کنیم. همانطور که می دانید رنگ تیره لوکسی و زیبایی خاصی به دکوراسیون می دهد که رنگ های دیگر در ساده ترین حالت قادر به ایجاد این جلوه نیستند. با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانه ها و وسایل قرار داده شده در آنها به رنگ روشن و سفید هستند، وجود عناصری به رنگ تیره و مشکی تقریبا به گزینه ای لازم و ضروری تبدیل شده است. بدون شک بهترین و ایمن ترین راه برای اضافه کردن رنگ تیره و مشکی به دکوراسیون پذیرایی و نشیمن، قرار دادن یک میز جلو مبلی شیک و زیبا به رنگ مشکی خواهد بود.

مدل های جدید میز پذیرایی شیک و زیبا بهمراه چیدمان اطراف آن

قرار دادن یک میز مشکی در دکوراسیون روشن یا سفید رنگ نشیمن و پذیرایی، خواه و ناخواه آنرا به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل می نماید مگر اینکه رنگ های برجسته و شاخص مانند قرمز در خانه زیاد به کار رفته باشد. این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا میز خود را هر چه زیباتر بنمایش بگذارید. بخصوص اگر فضای بزرگی در نشیمن و پذیرایی در اختیار دارید قرار دادن یک میز مشکی، کاملا فضا را تعدیل می نماید. با وجود رنگ مشکی در اتاق می توانید آزادنه تر از رنگ های روشن در چیدمان اطراف بهره ببرید.

رنگ مشکی با سایه های روشن تر مانند قرمز بسیار خوب ترکیب می گردد. ترکیب دیگری که با یک میز مشکی در اتاق نشیمن بخوبی جواب می دهد زرد است. البته اگر می خواهید دکوراسیون لوکس تر داشته باشید می توانید رنگ زرد را با رنگ طلایی تعویض کنید. این ترکیب بهتر است در اتاق هایی با سبک طراحی مدرن و معاصر مورد استفاده قرار بگیرد.

میز پذیرایی شیک

منبع: اتاق

به "مدل های جدید میز پذیرایی شیک و زیبا بهمراه چیدمان اطراف آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید میز پذیرایی شیک و زیبا بهمراه چیدمان اطراف آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید