رئیس فراکسیون محیط زیست با جمعی از دانشجویان و فعالان این حوزه ملاقات کرد

به گزارش زمین جهانی، رئیس فراکسیون محیط زیست در ساختمان مجلس با جمعی از دانشجویان و فعالین محیط زیست دیدار کرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست با جمعی از دانشجویان و فعالان این حوزه ملاقات کرد

به گزارش گروه دانشگاه زمین جهانی، به مناسبت روز دانشجو، سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست در ساختمان مجلس با جمعی از دانشجویان و فعالین محیط زیست دیدار کردند.

در این نشست صمیمی وی ضمن تبریک روز دانشجو و اشاره به اینکه استفاده از پتانسیل های دانشجویان خبره و فعال حوزه محیط زیست در زمینه های آموزش و پژوهش راهگشای مسائل کشور است.

از فعالیت ها اخیر فراکسیون محیط زیست در زمینه صید ترال، قوانین آلودگی هوا، جلوگیری از آلودگی تالاب انزلی از طریق بایوجمی، حل مسئله آق مشهد و بعضی دیگر از مسائل مهم محیط زیست کشور در دوره فعالیت خویش مباحثی را مطرح کردند.

در این جلسه الهام ابراهیمی، دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست کشور و نماینده دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی حمایت از دانشجویان مستعد و توانمند در زمینه محیط زیست را از فراکسیون محیط زیست خواهان شدند و صراحتا درخواست بکارگیری نخبگان و پژوهشگران برتر محیط زیست کشور برای حل مسائل محیط زیست و همچین ایجاد یک فضای امیدواری و ممانعت از خروج تعداد بیشماری از نخبگان کشور را مطرح کردند.

بعلاوه فرید شهیدی نژاد، عضو شورای مرکزی اتحادیه محیط زیست کشور و نماینده دانشجویی دانشگاه تهران، در مورد حلقه مفقوده در حل بحران های پسماند و سگ های ولگرد که در گرو آموزش صحیح محیط زیست در جامعه است صحبت نمودند.

در انتها جلسه رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، الهام ابراهیمی را بعنوان دبیر کمیته دانشجویی فراکسیون محیط زیست مجلس و فرید شهیدی نژاد را بعنوان عضو کارگروه آموزش محیط زیست در فراکسیون محیط زیست مجلس معرفی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس فراکسیون محیط زیست با جمعی از دانشجویان و فعالان این حوزه ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فراکسیون محیط زیست با جمعی از دانشجویان و فعالان این حوزه ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید